Популярные сообщения

понедельник, 30 января 2012 г.

На завершення...


У січні наш 10 клас М-Погорілівської санаторної школи-інтернату спробували новий для себе вид роботи - у блозі. Працюючи таким способом, ми поділилися на 2 групи, і відповідно, кожна група створила власний блог. Я захоплена, що майже всі учні прийняли активну участь в роботі!=)

Ми публікували у блозі статті в межах підручника, але більша частина нашої роботи становила публікування статей, що не охоплюють межі підручника. Кожна публікація, на мою думку, має власну оригінальність. Особисто я прочитала всі статті, і наскільки памятаю, всі прокементувала. Цікаво, що ми переглянули велику к-сть малюнків, фото, творів (віршів), і навіть відео, що стосуються культури і духовного життя 1917-1921 рр. Це надзвичайно розширило наш світогляд з цієї теми!

На завершення можу сказати, що мені сподобався такий оригінальний підхід до виконання Д.з.

Дуже дякую нашому вчителю - Дмитру Леонідовичу та всім, хто приймав активну участь!!!

3 комментария:

LeSha комментирует...

Дуже мило з твого боку, Вікторіє!!!
Я погоджуюсь, мені також сподобалось працювати в блозі, хоч я приймав і не дуже активну участь...)

Анонимный комментирует...

А я дякую тобі, Вікторіє, що ти подякувала мені, та й ще такими великими літерами!

Viktoria Gorka комментирует...

=))