Популярные сообщения

суббота, 14 января 2012 г.

Чому радянська влада зробила розгортання мережі культурноосвітніх закладів провідним напрямком культурного будівництва?

Радянська влада зробила розгортання мережі культурноосвітніх закладів провідним напрямком культурного будівництва, тому що національно-культурний процес прискорився і вони зрозуміли, що культура може стати важливим чинником у політичній боротьбі.А відкриття шкіл, гімназій нестримно притягали мільйонів людей до кращих зразків загальнолюдської культури. Люди мали велике бажання вчитися, а комуністична партія прагнула використати народжене революцією культурне піднесення в інтересах зміцнення своеї влади. До того ж через школу йде насадження політичних ідеологій, ставлення до релігії. Це ж саме йшло і через пісні і вірші, прославляння політичних лідерів.

3 комментария:

Олена комментирует...

Як на мене, до цієї статті можна було додати те що під час Першої світової війни, революцій та переворотів значна кількість культурних здобутків була втрачена. Тому радянською владою й було організовано масове будівництво культурних закладів та установ.

Viktoria Gorka комментирует...

Олено, я згодна з тобою. Але всеодно, як на мене, стаття ЧУДОВА! Все зрозуміло написано. Я в захваті)

Natali комментирует...

Дівчата дякую, Олена, я також згодна з твоєю думкою, і вважаю твоє доповнення дуже доречним!